قهوه

چرا قهوه مخصوص وگان بنوشیم؟
قهوه ی فوری مخصوص وگان از ترکیب بهترین دانه های قهوه تهیه و برای شما با عشق و مهربانی رُست و آسیاب گشته شما می توانید بعد از میل کردن تاثیرات مثبت آن را در خود مشاهده کنید.
درخت قهوه
درخت قهوه همیشه سبز است و برگ های آن نمی ریزد. قهوه به شکل دانه هایی سبز و سخت داخل میوه ای گیلاس مانند قرار گرفته که پس از چیده شدن از درخت، دانه را از میوه جدا می کنند و بعد از رُست کردن دانه و آسیاب آن، قهوه به فنجان ما می رسد. رُست قهوه بیشترین تاثیر را بر کیفیت آن می گذارد. هنگام برشته شدن واکنش های زیادی برای قهوه رخ می دهد. رنگ دانه از سبز به قهوه‌ای روشن و در نهایت تا مشکی تغییر می کند. آزاد شدن عطر و طعم قهوه، پوک و شکنندگی،بزرگ شدن سایز دانه، تغییراتی است که پس از رست شدن در دانه حاصل می شود. تمام این تغییر ها به میزان ونحوه ی برشته شدن بستگی دارد. قهوه هر چقدر بیشتر رُست شود کافیین آن کاهش بیشتر ی پیدا می کند. قهوه ترک با رست یا برشتگی روشن و درجه آسیاب بسیار ریز (مثل آرد) تهیه میشود. درباره قهوه مخصوص وگان بیشتر بدانیم
نامگذاری قهوه، ربطی با نحوه یا محل کشت آن ندارد.با توجه به روش یا دستگاهی که قهوه را دم می کنند یا افزودنی هایی مثل شکلات، کارامل، فندق یا شکری که به آن می افزایند، نام های مختلفی می گیرد. ” قهوه فوری” یا “قهوه محلول” در سال ۱۸۹۰ توسط دیوید استرنج در شهر اینورکارگیل، نیوزلند، ثبت شد. این محصول با نام تجاری “قهوه استرنج” و با استناد به فرایند ثبت اختراع “خشک کردن با هوای گرم” فروخته شد. رنگ انواع قهوه فوری ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد که این موضوع به نوع قهوه و روش خشک کردن آن بستگی دارد. در سال ۱۹۳۸، شرکتی سوئیسی یک فرایند بسیار پیشرفته برای تولید قهوه فوری ارائه داد که به یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان تبدیل شد و حالا دست سازهای خانگی وگان در کیسه های نخیِ دست ساز، بهترین قهوه فوری برزیلی را با کمی شکر قهوه ای دست به دست داده تا در داغی فنجان شما، پُر مهر حل شود و بر جانتان خوش بنشیند. نوش جانتان!
۱. افزایش دهنده انرژی
۲. بالابرنده عملکردهای فیزیکی
۳. شفافیت در بینایی
۴. آسودگی تنفس
۵. بالابرنده تمرکز و افزاینده قدرت ذهنی
۶. بالابرنده حس شادی
۷. کاهنده افسردگی
۸. جلوگیری از بیماری آلزایمز و زوال عقل
۹. جلوگیری از پارکینسون
۱۰. اثر چربی سوزی و کاهش وزن
۱۱. جلوگیری از دیابت نوع دو
۱۲. محافظت از کبد
۱۳. مفید برای سلامت قلب
۱۴. کاهش خطر ابتلا به سکته
۱۵. کاهنده کلسترول بد و افزاینده کلسترول خوب
۱۶. جلوگیری از ابتلا به سرطان روده
۱۷. کاهنده سلولیت پوست

 

[the-post-grid id=”2116″ title=”انواع قهوه”]

بالا